Постановка бухгалтерського і податкового обліку

Постановка бухгалтерського і податкового обліку

Ефективність, стабільність роботи і розвитку підприємства залежить від правильно побудованого бухгалтерського і податкового обліку. Згідно із законодавством, бухоблік ведеться безперервно одночасно зі створення компанії.

Постановка і організація бухгалтерського обліку передбачає перелік дій із розробки принципів і правил, на підставі яких ведеться бухгалтерія фірми. Вартість послуг розраховується індивідуально і залежить від виду діяльності, системи оподаткування, обсягу документації.

Актуальність послуг

Постановка бухобліку необхідна у випадках:

  • первинної реєстрації підприємств;
  • злиття, приєднання, виділення або реорганізації компанії;
  • зміни виду діяльності;
  • створення дочірніх підприємств, філій, відділень;
  • упровадження нового програмного забезпечення;
  • автоматизації обліку;
  • зміни власників, керівника, головного бухгалтера юридичної особи;
  • тривалої відсутності на підприємстві бухгалтерського і податкового обліку.

Відповідальність за коректність складання звітів і своєчасність їх надання до фіскальних органів покладається на керівника. Від правильності формування облікової політики залежать результати діяльності комерційної структури. Представник аутсорсингової компанії, який надає бухгалтерські послуги, повністю замінить штатного співробітника з економією до 40% коштів клієнта.

Алгоритм постановки бухгалтерського обліку

При постановці обліку на фірмі бухгалтери нашої компанії:

  • детально вивчають специфіку діяльності;
  • організовують систему документообігу;
  • складають інструкції, оформлюють накази;
  • формують облікову політику;
  • розробляють робочий план рахунків;
  • складають бухгалтерські проводки;
  • розробляють внутрішні форми для первинного обліку та регістри, необхідні для систематизації інформації про господарські операції.

Типовий перелік робіт проводиться для всіх підприємств, які здійснюють податковий, бухгалтерський облік, незалежно від їх організаційно-правової форми та видів діяльності.

Переваги послуг з організації обліку

Звертаючись до нашої фірми, ви одержуєте ведення гарантовано ясного і прозорого бухгалтерського обліку підприємства, оптимізацію системи оподаткування у рамках законів і нормативно-правових актів України.

При співпраці з аутсорсинговою компанією ви отримуєте:

  • економію часу, який необхідний для обробки та фіксації фінансово-господарських операцій;
  • можливість розвитку бізнесу, постійного контролювання діяльності фірми;
  • оптимізацію витрат і збільшення рентабельності;
  • достовірну інформацію для прийняття важливих управлінських рішень;
  • впевненість у правильному веденні бухобліку, формуванні та поданні звітності;
  • зменшення податкових платежів;
  • скорочення витрат на формування і навчання штату бухгалтерського відділу;
  • мінімізацію податкових ризиків;
  • відсутність накладення штрафів, стягнення пені за некоректне ведення обліку і подачу звітності.

Результативність нашої роботи підкріплена фінансовою та матеріальною відповідальністю, конфіденційністю, терміновістю. Пункти про особливості постановки податкового обліку та ведення бухгалтерії відображені у договорі.

Методика проведення заходів

Після звернення до компанії ви передаєте повноваження з організації обліку нашому штатному співробітнику. Ви обговорюєте перелік послуг, вартість і строки їх виконання, умови співпраці з нами. Далі підписуєте договір, і бухгалтер приступає до виконання поставлених завдань.

Співробітник вивчає види діяльності компанії клієнта, покладені на неї функції, специфіку роботи. Для законної оптимізації системи оподаткування проводиться ознайомлення і оцінка податкових зобов’язань, які підлягають сплаті до бюджету.

Наступний етап - формування і реалізація раціональної облікової політики. Економічно обґрунтований обліковий регламент дозволяє ефективно використовувати матеріальні, трудові і фінансові ресурси. Також це сприяє прискоренню обігу оборотних коштів, отриманню додаткових джерел фінансування, поліпшенню дивідендної політики.

Постановка бухгалтерського обліку включає складання регламентів діяльності для співробітників підприємства, роботу з документами, впровадження і використання програми автоматизованого ведення обліку - 1С, Me.doc, інших.

Керівник фірми має цілодобовий доступ до бази даних для контролю над операціями і заходами, які здійснюються.

Коли необхідна організація обліку на підприємстві

Комплекс робіт, спрямований на організацію бухобліку, безпосередньо впливає на розвиток бізнесу. Оптимізація і коректна організація обліку дозволяє попередити порушення норм закону, нарахування штрафних санкцій, проблеми з контролюючими органами, а саме, позапланові перевірки і судові спори.

Процедура постановки бухобліку рекомендована:

  1. Власникам стартапів, яким необхідна допомога на всіх етапах створення і розвитку компанії.
  2. Юридичним особам у стадії реорганізації, злиття, виділення, приєднання.
  3. Керівникам і бухгалтерам підприємств, які допустили помилки у бухгалтерському обліку і не можуть їх самостійно виправити.
  4. У разі придбання готового ТОВ або при зміні керівника, головного бухгалтера.

Документи необхідні для звернення до компанії

Для організації обліку клієнт повинен надати пакет документів. Перелік довідок та інформації залежить від того, як довго існує організація.

Власнику нової компанії потрібно надати:

  • статутні документи;
  • свідоцтво про держреєстрацію;
  • довідку про взяття на облік платника податків;
  • довідку про відкриття рахунку в банку.

Керівнику компанії, в якій здійснюється господарська діяльність, необхідно підготувати:

  • установчу документацію;
  • бухгалтерську і податкову звітність;
  • накладні, рахунки-фактури, платіжні документи;
  • бланки, накази, інструкції, діючі на підприємстві;
  • угоди, контракти з контрагентами;
  • іншу інформацію в електронному та паперовому вигляді.

У разі виникнення питань щодо збору документації звертайтеся до бухгалтера, який за вами закріплений.

Ціни і порядок розрахунку вартості постановки обліку

Вартість послуг залежить від переліку робіт і напрямків діяльності фірми, системи оподаткування, обсягу документообігу, терміновості. При проведенні валютних операцій, оформленні лізингу, нарахуванні відсотків за позиками, наявності великого штату співробітників, відокремлених філій, бухгалтерське обслуговування коштуватиме дорожче.

Розрахувати вартість робіт можна після надання всієї необхідної інформації і проведення експрес-аудиту організації.

Строки виконання робіт

Для розрахунку термінів проведення заходів щодо виявлення помилок у бухгалтерському обліку та подальшої організації обліку на підприємстві отримайте безкоштовну консультацію у нашій компанії. Строки робіт залежать від повноти наданого пакету документів, особливостей діяльності фірми.

Якщо ви зацікавлені у послугах з постановки податкового обліку, звертайтесь до нас за вказаними контактами або залишайте запит для зворотного зв’язку.

Зворотній дзвінок